Jak na reklamaci

I reklamace se může stát.

A tak jsme jsme pro vás připravili malý návod jak postupovat. Preferujeme dopravní společnost Zásilkovna nebo Česká pošta.

  • Buď nám napíšete email a my vám instrukce pošleme emailem
  • Nebo použijete návod na této stránce

 

  1. Vytiskněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ (kliknutím na nápis se otevře nová stránka s formulářem) kde vyplňte všechny kolonky a hlavně popis závady a číslo objednávky, abychom věděli kam následně dle objednávky poslat nové nebo opravené zboží.
  2. Vyplněný Formulář zabalte s poškozeným zbožím a zašlete nám je prostřednictvím Zásilkovny na adresu:

Z-BOX

Luženská 105

270 53

Krušovice

 

 

 

Kliknutím na obrázek ho zvětšíte

Jako příjemce uvádějte

Slovák Petr

Telefon: +420 775504020

Email: vinylclock@post.cz

 

Zásilku můžete podat na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny, kde zásilku přinesete bez štítku a u obsluhy jen nahlásíte heslo, které najdete v aplikaci pod podanou zásilkou. Obsluha nalepí štítek na balík a zásilku převezme.

V aplikaci pak následně vidíte kde momentálně je.

Námi odeslána zásilka se Vám pak automaticky zobrazí ve Vaší aplikaci.

 

JAK ZASLAT PŘES ZÁSILKOVNU?

 

Stáhněte si aplikaci https://mezinami.zasilkovna.cz/

Vyplňte všechny potřebné údaje pro aplikaci a můžete zasílat.

 

JAK ZASLAT PŘES ČESKOU POŠTU?

 

Zabalenou zásilku zašlete na Adresu

 

Slovák Petr

Karlovarská 187

Řevničov

270 54

Česká republika

Telefon: +420 775504020

Email: vinylclock@post.cz

 

Zásilky na dobírku nepřebíráme a bude vám poštou nebo zásilkovou vrácena zpět na podací místo

 

Předem děkujeme